Loading

Kongresi, poslovni skupovi i seminari u Splitu
Hotel Katarina idealno je smješten u blizinu dalmatinske prijestolnice – Splita, dovoljno daleko od gradske gužve i vreve, a dovoljno blizu za organizaciju turističkih razgledavanja grada i obližnjih otoka. Kongresi, poslovni skupovi i seminari organizirani u Splitu bit će idealan spoj poslovnih obaveza i otkrivanja povijesno-kulturne baštine, te uživanja u gastronomskim delicijama dalmatinske kuhinje.

Vrhunska opremljenost dvorana i sala
Hotel Katarina s dvije kongresne sale i tri manje sale za sastanke opremljene vrhunskom konferencijskom opremom zasigurno će zadovoljiti i najzahtjevnije klijente. Najsuvremenija informatička tehnologija, mogućnost najma računala i audiovizualne opreme, pristup internetu i zaseban izložbeni prostor te profesionalna usluga našeg osoblja koje će Vam neprestano stajati na raspolaganju, samo su neki od razloga zašto bi se Vaši kongresi trebali organizirati baš u Splitu, u hotelu Katarina.

Organizacija na visokom nivou
Odabirom hotela Katarina kao mjesta održavanja Vaših poslovnih skupova, odabrali ste novouređene prostore koji zadovoljavaju najviše standarde, visok nivo usluge, besprijekornu organizaciju koje seminari i kongresi zahtijevaju, tehničku podršku našeg osoblja i ugodan ambijent.
Bez obzira je li riječ o sastanku, team buildingu ili izložbi, poslovnom skupu ili kongresu, Vašim će poslovnim partnerima i zaposlenicima biti pružena samo vrhunska usluga.
U skladu s Vašim željama, najam sale može trajati nekoliko sati, polovicu dana ili nekoliko dana. Izgled prostora moguće je mijenjati i prilagoditi Vašim željama i potrebama. Također je moguće dogovoriti posluživanje pića u pauzama skupa u samom radnom prostoru ili u ugodnom ambijentu naših Organizacija poslovnih skupova u Hotelu Katarinabarova. Ako svojim gostima želite pružiti iznimno gastronomsko iskustvo, Vašim ćemo gostima poslužiti vrhunske dalmatinske specijalitete s našeg menua.

Za sve upite i dodatne informacije, stojimo na raspolaganju.

Prostori za organizaciju kongresa, konferencija i sastanaka u Splitu

KONGRESNA DVORANA

Poziv na kongres u Splitu, poziv je na koji će se svatko rado odazvati, Organizirajte ga u našoj velikoj novoizgrađenoj višenamjenskoj Kongresnoj dvorani ukupne površine 1250 m2. Dvorana je arhitektonski i infrastrukturno u potpunosti prilagođena za održavanje triju neovisnih događaja istovremeno.

Ova dvorana, kapaciteta 1200 mjesta u kino postavi i 900 mjesta u banket postavi, idealna je za Vaše kongrese, seminare, prezentacije, manje i veće sastanke, izložbe, modne revije i slične događaje.

Sala je opremljena vrhunskom, najsuvremenijom informatičkom tehnologijom koju Vam stavljamo na raspolaganje. Kongresna dvorana opremljena je bežičnim mikrofonom, WGA kabelom, MediaPointerom, laser pointerom, flip chartom, prijenosnim projektorom, a čitav je prostor pokriven signalom interneta.

Ovaj je prostor idealan odabir za skupove s većim brojem uzvanika i organizatore koji zahtijevaju najviše standarde dvorane za prezentaciju svoga poslovanja.

  • Bežični mikrofon
  • WGA kabel
  • MediaPointer
  • Lan kabel
  • Laser pointer
  • Flip Chart
  • Prijenosni projektor
  • Besplatni internet

KONFERENCIJSKA SALA

Konferencijska sala opremljena je svom potrebnom audio-vizualnom tehnologijom (Icd projektor, platno, TV, video, flip chart, laserski pokazivač i bežični internet ) za održavanje konferencije u Splitu, te je idealna za sve vrste prezentacija, seminara i poslovnih sastanaka. Prostire se na 208 m2 te predstavlja idealnu kulisu za sva prezentacijska, edukativna i poslovna zbivanja.

Konferencijska sala nalazi se na 1. katu te ima smještajni kapacitet do 150 osoba u kino sistem postavi te 110 osoba postavi učionice, dok u banket postavi prima 80 osoba.
OPREMA ZA KONFERENCIJE:

  • Bežični mikrofon
  • WGA kabel
  • MediaPointer
  • Lan kabel
  • Laser pointer
  • Flip Chart
  • Prijenosni projektor
  • Besplatni internet

SALE ZA SASTANKE

Ukoliko su potrebe Vaše tvrtke isključivo edukativne naravi ili imate potrebu za prostorom na kojem ćete organizirati sastanke i team buildinge, na raspolaganju gostima hotela Katarina stoje i 3 manje sale za sastanke namijenjene sastancima za maksimalno 30 osoba.
Ove prostorije, baš kao i naša konferencijska sala i kongresna dvorana, imaju na raspolaganju najsuvremeniju audio-vizualnu opremu, MediaPointer, laser pointer, flip chart i pristup besplatnom internetu.

  • Bežični mikrofon
  • WGA kabel
  • MediaPointer
  • Lan kabel
  • Laser pointer
  • Flip Chart
  • Prijenosni projektor
  • Besplatni internet