Loading
LATEST NEWS

Blog Page

Svečane proslave krštenja, pričesti i krizme

BY admin January 13, 2020

Trenuci slavlja trebali bi nam ostaviti divne uspomene kojih ćemo se s osmijehom sjećati čitav život. U hotelu Katarina pobrinuli smo se da sve najsvečanije trenutke vaše obitelji – bez obzira je li riječ o krštenju, pričesti, krizmi, rođendanu, godišnjici ili nekoj drugoj prigodi – proslavite u pomno osmišljenom, ugodnom i udobnom ambijentu.

 

Na raspolaganju vam je restoran sa 150 sjedećih mjesta, dvije vrste menija te dekoracija prostora prilagođena vašim željama. Jelovnik sadrži posebno odabrana jela mediteranske i dalmatinske kuhinje uz bogat izbor vina, a naše ljubazno osoblje učinit će sve kako bi vam taj dan zaista i ostao u nezaboravnom sjećanju.

 

Pogledajte galeriju fotografija.

Zimska vjenčanja

BY matilda January 13, 2020

Dragi Mladenci,

Iskoristite naša zimska sniženja za organiziranje čarobnog vjenčanja!

Za Vas smo pripremili sjajnu ponudu na rezervacije Vašeg vjenčanja za preostale slobodne termine u STUDENOM i PROSINCU 2020., te SIJEČNJU I VELJAČI 2021.

Paket uključuje:

  • Osobu posvećenu organizaciji vašega vjenčanja
  • Najam prostora za svadbenu svečanost
  • Gratis fotografiranje u prostorijama hotela
  • Bijele navlake za stolice
  • Mašne u bijeloj ili zlatnoj varijanti
  • Jelovnike prilagođene djeci
  • Jelovnike prilagođene vegetarijancima i veganima
  • Noćenje za mladence u jednoj od naših luksuznih soba s doručkom uz pjenušac
  • Poklon bon opuštanje u wellness oazi Katarina
  • Besplatan parking na dan vjenčanja
  • Posebne cijene noćenja tijekom svadbenoga vikenda za goste mladenaca
  • Rani dolazak / Kasni odlazak
  • Specijalni svjetlosni efekti po posebnim cijenama

 

Cijena menu-a: 38,00 €

Usluga se naplaćuje u kunama.
PDV je uračunat u cijenu.
Poseban menu
Vrijedi samo za nove upite.
Popusti se ne mogu koristiti u kombinaciji s bilo kojim drugim
Ponuda vrijedi do 31.10.2020.

 

Kako organizirati dobar božićni domjenak

BY matilda December 17, 2019

Dobra priprema zlata vrijedi – božićni domjenak može biti nezaboravno iskustvo za svakoga u timu ili kompaniji ako bude pomno pripremljen, ali uz dovoljno prostora za nesputanost i eventualne improvizacije.

Nisu svima omiljene, ali blagdanske zabave mnogima predstavljaju najvažniji non-business događaj u godini. Ako ste imali zadatak planirati godišnji božićni domjenak zaposlenika za svoju tvrtku, nemojte da to bude još jedan običan timski ručak ili večera. Pažljivom procjenom najboljeg načina za pristup i provođenje ove praznične zabave, možete stvoriti iskustvo koje povećava moral i zadovoljstvo tima ili kompanije.

Važno je započeti s osnovama – koja bi tema trebala biti zabavna, gdje bi se trebala odvijati (a tu je Hotel Katarina savršeno rješenje), koliko ljudi dolazi, kada bi se trebalo dogoditi i koja će jela i pića biti poslužena tijekom prilike – prije nego što krenete na specijalizirano planiranje i realizaciju događanja. Naravno, kao i bilo koji drugi događaj ili projekt, morate najprije kreirati projektni plan koji definira detalje događaja za zaposlenike.

Svakoj dobroj zabavi potrebni su ovi temeljni elementi da bi bili uspješni, ali ne mora sve biti uklesano u kamen prije nego što započnete zaključavati pojedinosti. Odluke o tempiranju događanja ili specifičnoj temi često padaju na rukovoditelje tvrtke umjesto na najvećeg kreativca, pa je najbolje raditi s timom kako bi odlučili koji će detalji biti prikladni za vaše specifično društvo.

Najbolje vrijeme za održavanje zabave za zaposlenike vjerojatno je tijekom ručka. Podaci o blagdanskim zabavama pokazuju rastući trend u tom smjeru, odražavajući da se gotovo polovica korporativnih događanja u posljednjih pet godina održala tijekom ručka.

Ako se odlučite za večernji događaj, morat ćete razmisliti koja je večer najbolja. Iako neki mogu pomisliti da je petak najbolji izbor jer će većina zaposlenika biti slobodna za vikend, činjenica je da se u prosincu domjenci nižu na tekućoj vrpci, pa treba dobro tempirati datum domjenka.

Dakako, ne zaboravite prigodan poklon – to je ipak znak pažnje i povjerenja prema vašim zaposlenicima.

Zanimljiva događanja ako zimi putujete u Split 

BY matilda December 9, 2019

Stignete li privatno ili poslovno u Hotelu Katarina zimi i odlučite se posjetiti Split, nemojte misliti da će vas dočekati hladan grad sa zatvorenim škurama iz kojih viri tu i tamo kakva promrzla baba koja je ljetos iznad tiramola s prostrtim rubljem dovoljno uništila glasnice, pa sad samo šuti i u sebi rogobori.

Sasvim suprotno, Split i zimi ima mnoštvo lokacija koje valja s radošću posjetiti, ali i događaja koje ne bi trebalo propustiti.

Advent u Splitu

Premda nije baš izvjesno da će pasti snijeg, Split ima ono što nemaju drugi gradovi – more. Advent uz more, na splitskoj Rivi ima poseban ugođaj, a bogat adventski program koji starta 30. studenog i u kome tijekom prosinca sudjeluju poznate vedete sa Splitskog festivala: neuništivi Đorđi Peruzović, belkanto majstor Alen Nižetić i izvrsni Giuliano s pratećim Diktatorima nikoga neće ostaviti ravnodušnim.

Izložba Splitski gradonačelnici (1882.-1918.)

Rijetko tko nije čuo za seriju Velo misto, a većina ju je gledala nekoć ili u mnogobrojnim repriznim terminima. Tad znaju da su splitski gradonačelnici u sruštvu svojih visosti i svitlosti imali kroz desetljeća nezahvalan posao. Izložba u Muzeju grada Splita zahvaća razdoblje od prije više od sto godina i ukazuje na doba kad je Split snažno prosperirao, a osobita je atrakcija razgled predmeta iz svakodnevnog života.

25. Božićna regata krstaša

Jedriličarski klub Zenta već četvrt stoljeća organizira tradicionalnu jedriličarsku manifestaciju s ciljem obilježavanja Božićnih blagdana. Očekuje se nastup 40 krstaša s preko 150 jedriličara, što je atrakcija ne samo za sudionike, nego i sve one koji će doći regatu promatrati s kopna ili možda na nekom plovilu zauzeti morske pozicije. Regata se održava 14. i 15. prosinca, kad je proglašenje pobjednika uz bakalar i vino.

Igra prijestolja

Ljubitelji jedne od najpopularnijih svjetskih TV serija koja je snimana i u Splitu svakako moraju posjetiti muzej posvećen toj seriji (Bosanska 9) i fan shop koji se nalazi tik do muzeja. Osim toga, nekoliko turističkih agencija organizira ture po originalnim lokacijama gdje je serija snimana, od Zaljeva robova do mističnog Essosa. A najbolje je te lokacije obići zimi, jer – Winter is coming!

Splitski maraton

Kraj veljače je pravo vrijeme za  započeti sezonu utrka i provesti vikend u mediteranskom Splitu. Split sezonu otvara s punim maratonom, štafetnim maratonom, polumaratonom, utrkom na 5 km i dječjim utrkama na 650m, 1.250m i 2.500m. Maratonska staza ima start i cilj na Rivi neposredno uz Dioklecijanovu palaču, vodi kroz srce Splita prema izlazu iz grada i prolazi sjevernom splitskom obalom… Bude li sreće, kao prije dvije godine, moći će se trčati u unikatnom ambijentu – pod pahuljama snijega

Kako nagraditi kolege za uspješnu poslovnu godinu?

BY matilda November 29, 2019

U slučaju uspješnih rezultata, svoje zaposlenike želite nagraditi za njihov naporan rad, trud i predanost. Trebaju li im bonusi? Naravno, no to je praksa financijske politike pojedine kompanije i tu baš i nema prostora za manevar.

Na kraju godine, vaš uspješni tim ili pojedinci zaslužili su kreativne nagrade, a to ne mora iziskivati velika financijska sredstva. Prije svega, riječ je o povlasticama koje vas kao tvrtku koštaju vrlo malo, a zaposlenicima iskazuju priznanje na radnom mjestu i stvaraju onu vrstu prijateljstva koje raste u uspješnim tvrtkama. Evo što možete napraviti:

Ustupanje radnog mjesta

Na većini radnih mjesta ured menadžera znak je poštovanja i postignuća. Davanje prostora za jedan dan ili tjedan zaposleniku ili zaposlenicima koji je to zaslužio prenosi tu razinu poštovanja prema njima i ne samo da pokazuje da prepoznajete njihova postignuća, nego imate poniznost da se odreknete hijerarhije svoje tvrtke.

Najbolje mjesto za parkiranje

Kao i vaš ured, mjesto za parkiranje u blizini ureda ili u hladu tijekom ljetnih mjeseci pokazuje visoku vrijednost i postignuće. Dajte zaslužnim kolegama tjedan dana parkinga na tom mjestu kao svakodnevni podsjetnik kako ih cijenite. Kao dodatni bonus možete im napraviti čak i mali natpis s njihovim imenima otisnutim kako biste pokazali da je prostor doista njihov tog tjedna.

Večera sa šefom

Ovisno o veličini vaše tvrtke, pristup osobi koja se nalazi na vrhu može biti vrlo ograničen. Organizacija večere s glavnim izvršnim direktorom ili predsjednikom uprave vašem zaposleniku omogućuje da svoje ideje i misli usmjeri prema glavnom donositelju odluka. Kao dodatni bonus, pomaže i vašem šefu da se poveže s radnicima, podupirući bolji osjećaj zajednice i kulture u tvrtki.

Ručak za tim

Svi vole hranu. Ali svi imamo osobni ukus. Davanje vašem najboljem djelatniku šansu da naruči svoja omiljena jela, a zatim to podijelite s ekipom, omogućava vam istovremeno pružanje sjajnih prilika za cijeli ured.

Spa dan

Smooth jazz. Beskrajna pažnja. Masaža iz snova. Trebamo li reći nešto više? Da – masaža iz snova od 16 do 18 za vaše kolege? Darujte im neko posvećeno vrijeme koje uključuje spa ili drugi poseban tretman.

Posljednja tri prijedloga možete bez problema realizirati u Hotelu Katarina u Dugopolju, gdje se možete inspirirati i za druge ideje kojima možete nagraditi svoj tim, od vikenda u hotelu do poklon-bonova.

Što (ne) ponijeti u wellness?

BY matilda November 22, 2019

Napokon ste odlučili pozabaviti se sobom i provesti wellness vikend? Odgovor je pozitivan, no i sve drugo mora biti pozitivno, od odluke da ćete se uistinu posvetiti unaprjeđenju svoga tijela i duha nadalje.

Za opuštajući i osvježavajući boravak, evo ‘obaveznog sastava’ za vašu listu pakiranja:

Udobna dnevna odjeća

Nije svaki trenutak vašeg wellness vikenda posvećen relaksaciji u prigodnim prostorima – bit će dovoljno vremena i za druge opuštajuće aktivnosti. Ponesite odjeću u kojoj se osjećate ugodno, tako da se možete usredotočiti na svoje blagostanje, a ne na svoj izgled. Dakako, za relaksaciju ne zaboravite kupaće gaćice ili kostim za kupanje.

Odjeća za van

Provjerite vrijeme u mjestu gdje idete. Uzmite slojevitu odjeću, od donje majice kratkih rukava do shellsoft jakne ili možda udobne planinarske parke, ako očekujete pad temperature ili jaki vjetar. Poslovni outfit zaboravite.

Ručni sat

Čak i ako niste tip koji obično nosi sat, obavezno ga ponesite. Kad smartfon ostavite u svojoj sobi (jer vam ne treba nijedna suvišna informacija!!!), trebat će vam pouzdan sat koji će vam dati do znanja koliko vam preostaje vremena za vježbanje i kada se možete pripremati za sljedeću aktivnost.

Mali ruksak

Ponesite lagani ruksak za ključ svoje sobe, sunčane naočale, knjigu, reviju, bocu vode, za sve što vam treba osim za smartfon.

Dakako, nečega se morate i odreći. Prekomjerno pakiranje za wellness gotovo da je trend, stoga je pametno dobro pažljivo odabrati svoje predmete. No, ono što morate ostaviti kod kuće (ili barem u sobi) je:

Posao

Fokusirajte se na sadašnji trenutak i potpuno zaboravite na poslovne obveze. Jedan vikend vaši suradnici mogu i bez vas. Kako bi se reklo u Dalmaciji: Neće posa uteć!

Društvene mreže

Anksioznost i stres zbog toga da napravite savršene fotografije na kojima trebate (samo)dokazivati da vam je baš dobro je nešto što vam uopće ne treba. Usredotočite se da povratite energiju, a ne da je dodatno rasipate.

Omiljene stvari bez kojih, kao, ne možete

Ostavite ih kod kuće. Wellness je vrlo osobno iskustvo, tu se suočavate samo sa sobom i sa svojim željama i potencijalima, bez materijalnih stvari. A sve ono što vam u tom smislu bude potrebno osigurat će vam osoblje Hotela Katarina u Dugopolju koje točno zna što vam može nedostajati. Jer, saune, bazeni i masaže u Katarini sigurno će vas ostaviti i bez daha i bez stresa.

Ponuda svečanih ručkova

BY matilda November 12, 2019

Najsvečaniji obiteljski trenuci ostaju vječne uspomene i zaslužuju proslavu koje ćete se s osmijehom sjećati. Bez obzira radi li se o krštenju, krizmi, rođendanu, godišnjici ili nekoj drugoj prigodi, proslavite ih u pomno osmišljenoj organizaciji hotela Katarina. 

Dakako, nudimo vam i vrhunsku organizaciju božićnih domjenaka na kojima u društvu kolega i poslovnih partnera uz vrhunsku hranu i kapljicu možete veselo i opušteno proslaviti kraj još jedne uspješne poslovne godine! 

Na raspolaganju vam je restoran sa 150 sjedećih mjesta, dvije vrste menija te dekoracija prostora prilagođena vašim željama. Jelovnik sadrži posebno odabrana jela mediteranske i dalmatinske kuhinje, a naše ljubazno osoblje pobrinut će se da vam taj dan ostane u nezaboravnom sjećanju.

 

MENI 1 

Hladno predjelo 

Pršut

 Sir – Livanjski

 Francuska salata 

Toplo predjelo 

Juha od junetine s domaćim rezancima 

Crni rižoto od sipe 

Teleći rižoto

Glavno jelo

Janjetina s ražnja

 Krumpir 

Složena sezonska salata

MENI 2

 Hladno predjelo

 Pršut

Sir – Livanjski

 Francuska salata

 Riblja pašteta

 Toplo predjelo

 Juha od junetine s domaćim rezancima

Dalmatinska pašticada 

Domaći njoki 

Glavno jelo 

Janjetina s ražnja

Krumpir

 Složena sezonska salata

PAKET PIĆA – Uključeno u cijenu menija:

 Piće dobrodošlice (razne rakije)

Bijelo vino i crno vino 

Pivo 0,33 l (Ožujsko i Karlovačko pivo) 

Negazirana voda 0,75 l 

Mineralna gazirana voda 0,75 l 

Gazirani sokovi 

Prirodni sokovi

 Kava

*Gosti sami donose torte i kolače

 

Pošaljite svoj upit na mail: info@hotelkatarina.hr ili nazovite na broj +385 (0)21 712 333 i oduševite i razveselite svoje goste ukusnom hranom, ugodnim i predivnim ambijentom te profesionalnom uslugom. 

 

Hotel Katarina širi svoju poslovnu perspektivu u inozemstvu

BY matilda November 8, 2019

U Londonu je od 4. do 6. studenog održan jedan od najvećih turističkih sajmova, World Travel Market (WTM), na kome se predstavilo oko 5.000 izlagača iz više od 180 zemalja.

Posrijedi je vodeće trodnevno događanje koje okuplja ključne dionike svjetske turističke industrije i sektora putovanja na temu trendova, izazova i inovacija u turizmu. Ovogodišnji sajam obišlo je više od 50.000 predstavnika turističke i poslovne javnosti, od agenata, ulagača, predstavnika medija, digitalnih influencera pa sve do ministara i ostalih visokih dužnosnika turističke industrije iz cijelog svijeta. WTM je platforma za stvaranje poslovnih prilika i sklapanje poslovnih ugovora u vrijednosti od  2,8 milijardi funti.

Nju je uspješno iskoristila i Hrvatska koja je jedan od najvećih globalnih hitova kad je nadolazeća godina u pitanju!

 

Hrvatska turistička zajednica i ove je godine organizirala predstavljanje hrvatske turističke ponude na štandu veličine 330 kvadrata. Posebnu pažnju posjetitelja privlačila je instalacija VR naočala pa su tako brojni partneri uživali u virtualnoj šetnji Dubrovnikom, raftingu na Zrmanji te krstarenju na Kornatima. Hrvatski štand posjetila je i britanska državna ministrica za umjetnost, baštinu i turizam Helen Whately.

Na sajmu su se samostalno predstavile mnoge Turističke zajednice hrvatskih županija, pa tako i TZ Splitsko-dalmatinske županije koja je prema podacima sustava eVisitor tijekom listopada bila je turistički najposjećenija i najtraženija hrvatska regija.

Tako je u listopadu u komercijalnom smještaju ostvaren rast od 14 posto u dolascima i osam posto u noćenjima. U listopadu je s tržišta Velike Britanije u Splitsko-dalmatinskoj županiji zabilježen rast od 17 posto u dolascima i 10 posto u odnosu na prethodnu godinu. Omiljena odredišta gostiju iz Velike Britanije u prvih deset mjeseci na području Srednje Dalmacije je grad Split a slijedi ga Hvar. Inače, na prvo mjesto kao najbrojniji gosti naše županije u prvih deset mjeseci po prvi put su se ove godine smjestili Nijemci.

Tu svoje mjesto svakako ima i Hotel Katarina čiji su predstavnici na tome sajmu održali uspješne poslovne sastanke s partnerima i na taj način raširili turističku perspektivu za dolazak inozemnih gostiju.

Kakav menu odabrati za poslovni ručak?

BY matilda November 6, 2019

Priređivanje poslovnih ručkova dio je zadataka organizatora eventa.

 

Mnogo je različitih vrsta poslovnih događanja gdje treba servirati ručak, a organizatori su često zaduženi za kreiranje jelovnika primjerenih tom eventu i broju gostiju koji se poslužuju. Na primjer, ručak koji se pruža radnoj skupini u korporativnom okruženju bit će vrlo različit od ručka koji se pruža donatorima.

Evo nekoliko varijabli koje treba uzeti u obzir:

  • Koja je prilika? Je li to formalni događaj, poput sjedećeg ručka posluženog nakon zaključivanja velikog posla za manji broj ljudi ili je posrijedi jednostavan korporativni švedski stol za konferencijsku primjenu?  Iako se većina ručkova poslužuje u obliku švedskog stola, prije realizacije te opcije valja se posavjetovati s klijentom.
  • Koliko se uzvanika poslužuje? Na temelju broja sudionika morat ćete razmotriti odgovarajuću hranu i piće, opcije usluge i cijene.

 

Potrebe klijenta uvijek bi trebale biti na prvom mjestu i nijedna od uobičajenih opcija ne može biti idealna za svakog klijenta. Ali u većini slučajeva postoji standardizirana ponuda koja s pravim izborom namirnica i pića može biti sasvim prikladna.

 

Deli buffet je prilično popularan za konferencije i uključuje uglavnom razne varijante finger-fooda koji je lako odabrati i obično može ugoditi većini svih ljudi – pod pretpostavkom da se najprije dozna ima li gostiju koji jedu namirnice bez glutena ili su možda vegetarijanci ili pak jedu jela s košer-namirnicama.

 

Kao konferencijski obrok, ručak mora biti brz i jednostavan, tako da gosti događanja ostaju usredotočeni na sadržaje. Većina ugostitelja nudi više opcija za kreiranje posebnog jelovnika za ručak, a on se mogu poslužiti kao švedski stol ili kao pravi obrok. Kreiranje vlastitog jelovnika najprikladnije je za formalni događaj ili događaj na kojem klijent želi impresionirati svoje goste. Kad je posrijedi poslovni ručak za manji broj klijenata, onda je najbolje posavjetovati se ranije s ugostiteljem i naglasiti mu da posluga mora biti diskretna i brza, a ručak mora sadržavati delicije.

 

Bez obzira na vrstu odabranog obroka, važno je ponuditi gostima razna pića. Uz današnju povećanu popularnost aromatiziranih voda, vitaminskih voda i energetskih pića, koordinatori eventa ne smiju se zadržati samo na flaširanoj vodi. Alkohol se rijetko servira na ručku, iako je u nekim slučajevima primjeren i treba ga uključiti. Ostale uobičajene mogućnosti uključuju dijetna i standardna bezalkoholna pića, razne sokove, kavu i kavu bez kofeina te čaj.

 

Savršeni poslovni ručak za bilo koju poslovnu prigodu, uz svaku želju organizatora, osiguran je, dakako, u Hotelu Katarina.

Spa dan za dvoje

BY matilda October 30, 2019

SPA DAN ZA DVOJE

U vodi je moć, ljepota, izvor života…

Uz svoju voljenu osobu nagradite se danom iz snova u wellnessu Katarina.

Za vas smo osmislili jedinstvenu cjelodnevnu ponudu vodenih sadržaja za potpuni oporavak i jedinstveni spa ugođaj.

 

Paket uključuje:

  • Vip1 privatno korištenje 1h (jacuzzi, finska sauna, ležaljka, tuš)
  • Wellness zona neograničeno korištenje (bazen, jacuzzi, kutak s vodom ili čajem)

Promotivna cijena 210,00 kn

 

*Cijena vrijedi za dvije osobe.

*Rezervaciju je potrebno izvršiti minimalno 3 dana prije korištenja usluga.

*Usluge se naplaćuju u kunama. PDV je uračunat u cijenu.