SPA DAN ZA DVOJE
U vodi je moć, ljepota, izvor života…
Uz svoju voljenu osobu nagradite se danom iz snova u wellnessu Katarina.
Za vas smo osmislili jedinstvenu cjelodnevnu ponudu vodenih sadržaja za potpuni oporavak i jedinstveni spa ugođaj.
Paket uključuje:
Promotivna cijena 210,00 kn
*Cijena vrijedi za dvije osobe.
*Rezervaciju je potrebno izvršiti minimalno 3 dana prije korištenja usluga.
*Usluge se naplaćuju u kunama. PDV je uračunat u cijenu.
Najbolji tertman za tijelo, um i duh!
Učinci masaže su zaista mnogobrojni, revitalizacija mišića, poboljšanje cirkulacije, drnaža limfe, uklanjanje napetosti i stresa, psihološko opuštanje, uživanje…
Masaža je zaista najbolje što možete učiniti za sebe!
Uz sve banefite masaže častimo Vas gratis korištenjem wellness zone!
Ponuda uključuje:
-Masaža 60 min po izboru
-wellness zona 60 min (bazen, jacuzzi, kutak s vodom i čajem)
Već od 220,00 kn
*Istaknuta cijena vrijedi za opuštajuću masažu u trajanju od 60 minuta.
*Rezervaciju je potrebno izvršiti minimalno 3 dana prije korištenja usluga.
*Cijena vrijedi za jednu osobu i ovisi o vrsti odabrane masaže.
*Usluge se naplaćuju u kunama. PDV je uračunat u cijenu.
Potrebna znanja vještine i iskustvo:
Područja odgovornosti:
Uvjeti zaposlenja:
Kako možemo ocijeniti uspješnost konferencije koju smo posjetili ili koju smo organizirali? Sigurno ne po količini kanapea u pauzama ili brojnosti hostesa (premda je i to bitno!). Da bismo ocijenili je li neka konferencija bila uspješna ili nije moramo znati vrednovati neke njezine ključne odrednice.
Organizacija
Organizacija konferencije je u mnogo čemu slična pripremi sustava predavanja na fakultetu. Postoje faze prije, tijekom i nakon dogovora koje treba razraditi te napraviti rezervni plan za svaku fazu. Što se više originalnih zamisli uključi u fazu planiranja, konferencija će biti bolja. Dakle, možemo reći da je organizacija okosnica uspješne konferencije.
Program
Sudionici zasigurno vole da postoji mnoštvo prezentacija u njihovome stručnom području koje ih zanima, ali i da postoje drugi izbori. Također je poželjno da se u format konferencije ucijepi nešto drukčije, poput mini-tečaja koji traje nekoliko dana tijekom konferencije ili specijalizirane radionice.
Društveni program
U stara vremena stanka za kavu bila je jedina opcija druženja tijekom konferencije. Još uvijek cijenimo dobro predstavljeni odmor za kavu s raznim atraktivnim zagriscima i pićima, ali danas očekujemo i lijep niz društvenih aktivnosti: popodnevni kviz, večernji koncert, stand up komedije, likovne izložbe, izleti u okolicu itd.
Osoblje konferencije
Jedan od presudnih faktora uspješne konferencije je ljubazno i učinkovito konferencijsko osoblje. To su oni koji znaju odgovore na svako pitanje i uvijek s osmijehom. Dakle, bolji tretman nego u obitelji.
Vrhunski govornici
Svi želimo vidjeti naše drage govornike i mislioce u tijelu i na djelu. Međutim, za uspješnu konferenciju bit će potreban dobar broj vrsnih prezentera. Nije dovoljno dovesti atraktivnog keynote speakera, temelj konferencije su ostala atraktivna predavanja i panel-diskusije.
Mjesto održavanja
Udobne sobe, visokokvalitetna oprema, jednostavnost pristupa, prijevoz do i od hotela, odnosno mjesta održavanja prve su stvari koje nam padnu na pamet kad pomislimo na uspješno mjesto konferencije. Brzi internet, informatička tehnologija od media pointera do flipcharta, precizan razglas s bežičnim mikrofonom… U dvije riječi: Hotel Katarina!
Područje općine Dugopolje u kojoj se nalazi Hotel Katarina bilo je naseljeno još u doba neolitika, odnosno mlađeg kamenog doba, o čemu svjedoče brojna nalazišta. Jedno od najimpresivnijih je Vranjača, najljepša turistički uređena špilja u Dalmaciji koja svojom ljepotom privlači mnoge izletnike i turiste. Ulazni dio špilje, tzv. atrij, poznat je mještanima od davnina, dok je drugi dio otkrio vlasnik zemljišta na kojem se nalazi ova prirodna atrakcija, prošavši kroz uski prolaz tragajući za ranjenim golubom.
Kuga i kolera, carevi i turisti
Dugopolje i njegova okolica tipičan su primjer krškog krajolika s fenomenima kao što su škrape, ponikve ili vrtače, ponori, kraške uvale, kraška polja i špilje. Možete ih upoznati šetnjom Malim putem kroz Dugopoljsko polje. Ovim su područjem protutnjali Turci i Mlečani, harali su kuga, glad i kolera, a danas ga posjećuju turisti iz Španjolske, Koreje, Japana, Tajvana, Francuske, Belgije i Nizozemske. Kroz Dugopolje su prošla i dva cara: Franjo II. (1825.) te Franjo Josip I. (1875.).
Didovina vrhunskih sportaša
Mnogi vrhunski hrvatski sportaši rodom su iz Dugopolja. Najpoznatiji među njima legendarni je plivački maratonac Veljko Rogošić, četverostruki prvak svijeta u plivačkom maratonu i simpatični brkonja kojega mnoge generacije pamte po televizijskoj reklami za Pipi. Osim maratonca svih vremena koji je, usput rečeno, odlično zarađivao i kao maneken te snimio više od 120 reklamnih spotova, iz Dugopolja potječu proslavljeni nogometaš Hajduka Jurica Jerković i Igor Čulin, jedan od najuspješnijih veslačkih trenera, nekadašnji izbornik hrvatske veslačke reprezentacije i nosilac brončane olimpijske medalje.
Dugopolje – centar svijeta
Neki vrhunski sportaši potječu iz Dugopolja, a drugi su u njega došli, ni manje ni više nego iz – Afrike! U potrazi za vrhunskim nogometašima današnjice, NK Dugopolje ugostilo je nekadašnjeg junaka mlade nigerijske reprezentacije. Bernard Tsumega Bulbwa svojoj je reprezentaciji donio naslov Afričkog kupa nacija 2015. godine., a igrao je za tuniški Espérance i marokansku Mouloudiju.
‘Jel ti treba nacrtat?!’, znamo ponekad ljutito zapitati kad naš sugovornik (ili više njih) ne razumije najbolje ono što mu objašnjavamo. Kad je pred nama veća publika, na poslovnoj prezentaciji ili na konferencijskom predavanju, ljutnji ne smije biti mjesta, već moramo biti precizni, jasni i glasni.
Da bi prezentacija bila uspješna, valja se držati nekih načela:
1. Ispričajte priču
Vaša poslovna prezentacija, dakako, neće biti plod fikcije. No, trebali biste se pokušati povezati sa svojom publikom – tko god to bio. Uključite svoju publiku na emotivan način i veće su šanse da ćete ih uvjeriti.
2. Neka bude jednostavno
Nemojte zatrpati publiku s puno tematskih smjerova. Pokušajte održati prezentaciju na tri do pet glavnih točaka. Ne davite publiku uključivanjem svega što znate, prezentacija nije natjecanje u činjenicama.
3. Imajte odgovor na sve
Postoji velika šansa da ćete morati odgovarati na pitanja na kraju prezentacije. To znači da morate znati sve potencijalne odgovore. Premda nećete koristiti sve podatke u prezentaciji, morate ih imati pripremljene u dodatnim materijalima.
4. Govorite prirodno
Ne pokušavajte zvučati pametno tijekom prezentacije tvrtke. Umjesto toga, govorite što je moguće prirodnije, razgovornim leksikom. Cilj prezentacije je jasno i razgovijetno komunicirati. Nemojte zvučati kao da predajete u razredu.
5. Ne stavljajte sve na slajdove
Svi smo navikli koristiti slajdove i vizualne prikaze u svojim prezentacijama. No, nemojte sve informacije stavljati na slajdove. Ako čitate podatke sa slajdova, to postaje dosadno, to je nešto što bi vaša publika mogla učiniti sama.
Prezentacije će biti osobito efektne u kongresnoj dvorani, konferencijskoj sali i salama za sastanke Hotela Katarina u Dugopolju, opremljenima najsuvremenijom prezentacijskom tehnologijom, od bežičnog mikrofona i laser pointera do flipcharta i projektora visoke rezolucije.
Rujan je pravo doba za pripremu strategija dijeljenja poslovnih poklona za božićne blagdane. Ponajprije valja uskladiti broj poslovnih partnera ili zaposlenika koje ćete darivati, potom odrediti budžet, a onda i datum i način podjele: hoćete li slati poštom, želite li ih darivati za vrijeme božićnog domjenka ili ćete se najaviti na neformalno druženje pa ćete im odnijeti darove.
Kada to definirate, slijedi onaj najteži dio – što im pokloniti. Svatko ima svoju ideju što mu je drago, pa će ispaljivati redom, od šalice s duhovitom porukom do električnog romobila. Osim budžeta, vjerojatno postoji i neka politika darivanja, odnosno ograničenja u davanju i primanju dara pa i to treba poštivati.
Nakon zadovoljavanja takvih uvjeta, treba krenuti u akciju i povezati se s dobavljačem specijaliziranim za poslovne poklone. Mnogo ih ima na internetu, raspon darova u stilu i cijeni je ogroman, tako da je ponekad teško odlučiti. Nastojte biti originalni, ali ne i banalni.
Ne zaboravite: poklon za poslovne partnere trebao bi biti funkcionalan. Na primjer, jedna tvrtka dijelila je za blagdane kravatu sa svojim logotipom, sloganom i godinom osnivanja, što se pokazalo kao potpuni promašaj. Evo nekoliko naših prijedloga s kojima sigurno nećete pogriješiti:
Premda će oglašavanjem vaše konferencije, edukacije ili seminara u tradicionalnim medijima potencijalni sudionici doznati kada i gdje se vaše događanje održava, malo će im ta informacija značiti za donošenje odluke o sudjelovanju.
Stoga vašem eventu morate napraviti digitalni dom, web-mjesto koje će pružiti sve potrebne informacije, mogućnost prijave i rezervacije smještaja. Prema njemu će voditi različiti digitalni kanali sa sadržajem koji će održavati kvalitetu događanja.
Da biste bili uspješni, držite se ovih pet pravila:
1. Krenite na vrijeme
Nemojte sve raditi u posljednji trenutak, počnite dovoljno rano kako biste zainteresirali potencijalne sudionike. Bombardirani smo informacijama sa svih strana, planovi se rade i godinu dana unaprijed, pa je early bird najava i prijava nužnost.
2. Odaberite one kanale na kojima se nalazi ciljana publika
Promovirajte vaš sadržaj na definiranim kanalima. Ako je posrijedi striktna poslovna publika, onda koristite LinkedIN, Twitter i Facebook, a razmislite hoćete li se najaviti i na Instagramu.
3. Kreirajte sadržaj kojim ćete privlačiti pažnju
Razmislite o načinima kako ćete predstaviti govornike i glavne teme te edukativne sadržaje kojima ćete zainteresirati one polaznike koji nisu svjesni važnosti ili korisnosti edukacije.
4. Odvojite dio budžeta za oglasne kampanje
Oglasne kampanje će dati vjetar u leđa online aktivnostima i zainteresirati veći broj potencijalnih sudionika.
5.Prikupljajte i dijelite komentare polaznika
Nakon održanog događanja, prikupite komentare i pohvale polaznika koje će oni dati za vrijeme održavanja eventa ili nakon njega jer veću potvrdu kvalitete ne možete imati.
Odlučite li organizirati takvo događanje u Hotelu Katarina, već sama ta činjenica koju ćete proširiti digitalnim kanalima daje vam dodanu vrijednost u promociji.
Riječ je o vjerojatno jednoj od najpopularnijih poslovnih aktivnosti među zaposlenicima svih tipova tvrtki. Nekad se to zvalo sindikalni izlet i budžetiralo se od prinosa sindikalne članarine, a danas ga kompanije rado prakticiraju ne bi li se učvrstile veze među zaposlenicima i, kao što to ime aktivnosti kaže, od skupa pojedinaca izgradio tim.
Rim nije sagrađen u jednome danu, pa neće biti ni tim, ali redovna praksa zbližavanja kolega u okružju izvan radnog mjesta i s aktivnostima koje baš i nisu poslovno definirane, zacijelo će pridonijeti miroljubivoj agilnoj koegzistenciji.
Organizacija team buildinga gotovo u svakom slučaju rezultira moralnim osnaživanjem i transformacijom kolega u prijatelje, a uz standardno druženje uz iće&piće, zbližavanju itekako pridonose timske “igre bez granica”.
Da je team building nužnost, dokazuju i podaci istraživanja koje je realizirao Source Consulting Group:
– Prije team buildinga tek 39 posto zaposlenika smatra da sa svojim kolegama ne surađuje u dovoljnoj mjeri;
– Gotovo sasvim su složni (97 posto) da bi stvaranje timskih silnica unaprijedilo rješavanje zadaća i ostvarivanje projekta;
– Čak 99,1 posto zaposlenika želi sasvim iskreno i efikasno raspravljati o nekim problemima na mjestu gdje neće biti sputani.
Premda je ponegdje stvorena takva predodžba, team building nije samo luckasto skakanje u vrećama ili paintball sukob, nego mjesto gdje se komunikacija i suradnja spajaju u najboljem omjeru i gdje te vještine ponajviše dobivaju na važnosti. Kreativne mogućnosti su bezbrojne: od zajedničkoga skladanja pjesme i snimanja filmskih scena do natjecateljskog kuhanja ili raftinga.
Sve to može se efikasno ostvariti u Hotelu Katarina koji nudi velike smještajne kapacitete, wellness i konferencijske prostorije, kao i neposrednu blizinu najznačajnijih dalmatinskih destinacija, a to ga čini idealnim odabirom za mjesto vašega sljedećeg team buildinga.
Hotel Katarina pruža vam najbolje od kongresnog turizma na najboljoj lokaciji: tik do ulaza na autoput, na samim vratima Splita i svih njegovih ljepota, ali i nadomak netaknute prirode i nezaobilaznih OPG-ova Dalmatinske Zagore. Osim najveće kongresne dvorane u Dalmaciji, tu vas čeka i vrhunski opremljena konferencijska sala, kao i sale za sastanke u kojima ne sumnjamo da će sve prštati od sjajnih ideja za nove poslovne uspjehe. Bilo da je riječ o kongresima, konferencijama, seminarima, edukacijama, prezentacijama, sastancima ili nezaboravnom team buildingu nakon kojega će vaši zaposlenici disati kao jedno, odabirom Hotela Katarina već ste napravili vrhunski posao!
Hotel Katarina s jednom kongresnom dvoranom, jednom konferencijskom salom i četiri manje sale za sastanke opremljene vrhunskom konferencijskom opremom zadovoljit će sve vaše potrebe i pritom premašiti vaša očekivanja. Najsuvremenija informatička tehnologija, mogućnost najma računala i audiovizualne opreme, neometan pristup brzom internetu, zaseban izložbeni prostor te profesionalna usluga našeg osoblja koje vam uvijek stoji na raspolaganju, samo su neki od razloga zašto sve više domaćih i internacionalnih tvrtki organizaciju svojih poslovnih skupova prepušta hotelu Katarina.
Hotel Katarina u svojim novouređenim prostorima pruža vam najviše tehnološke standarde, savršenu uslugu visokoprofesionalnog osoblja, besprijekornu organizaciju i tehničku podršku, kao i ugodan i udoban ambijent u koji ćete se htjeti iznova vraćati. U skladu s vašim željama i potrebama, najam sale može trajati nekoliko sati, polovicu dana ili nekoliko dana. Izgled prostora može se mijenjati i u potpunosti prilagoditi vašoj viziji, a moguće je dogovoriti i posluživanje pića u pauzama skupa u samom radnom prostoru ili u ugodnom ambijentu naših barova. Ako svojim gostima želite pružiti nezaboravno i autohtono gastronomsko iskustvo, dopustite nam da ih oduševimo vrhunskim dalmatinskim specijalitetima s našeg menija.
Dolazite na poslovni skup u Splitu? Odlično, neka hotel Katarina postane vaše utočište u neposrednoj blizini kulturno-povijesnih znamenitosti i suvremenih blagodati dalmatinske prijestolnice, ali i dovoljno daleko da se odmorite od gradske gužve i predahnete od užurbanog gradskog ritma. Za punjenje baterija preporučamo vam izlete na srednjodalmatinske otoke ili pak gastronomske avanture po OPG-ovima Dalmatinske Zagore od kojih vas dijeli jedva petnaestak minuta vožnje automobilom. Za planiranje aktivnosti i potragu za novim iskustvima, prepustite se našem ljubaznom i stručnom osoblju koje jedva čeka da vaš boravak pretvori u doživljaj za pamćenje.
Za sve upite i dodatne informacije, stojimo na raspolaganju.
Želite li impresionirati sudionike vašeg poslovnog skupa, organizirajte ga u najvećoj kongresnoj dvorani u Dalmaciji! Novoizgrađena Kongresna dvorana diči se s impresivnih 1250 m², a arhitektonski i infrastrukturno u potpunosti je prilagođena za istovremeno održavanje čak triju neovisnih događanja.
S kapacitetom od 1200 mjesta u kino postavi i 900 mjesta u banket postavi, Kongresna dvorana idealna je za vaše kongrese, seminare, prezentacije, manje i veće sastanke, izložbe, modne revije…
Dvorana je opremljena najsuvremenijom vrhunskom informatičkom tehnologijom. Među ostalim, na raspolaganju vam stoje bežični mikrofon, WGA kabel, MediaPointer, laser pointer, flip chart i projektor, a čitav prostor pokriven je brzim internetom.
Ova dvorana idealan je odabir za skupove s većim brojem uzvanika i organizatore koji zahtijevaju najviše standarde za prezentaciju svoga poslovanja.
Konferencijska sala opremljena je svom potrebnom audio-vizualnom tehnologijom (LCD projektor, platno, TV, video, flip chart, laserski pokazivač, bežični internet) za održavanje konferencije te je idealna za sve vrste prezentacija, seminara i poslovnih sastanaka. Prostire se na 208 m² te predstavlja idealnu kulisu za sva prezentacijska, edukativna i poslovna zbivanja.
Konferencijska sala nalazi se na prvom katu hotela i raspolaže smještajnim kapacitetom do 150 osoba u kino postavi te do 110 osoba u postavi učionice, dok u banket postavi prima 80 osoba.
Ako održavate edukacije ili imate potrebu za prostorom na kojem ćete organizirati dodatne sastanke ili team buildinge u sklopu vašeg skupa, na raspolaganju vam stoje i četiri manje sale za sastanke s kapacitetom do maksimalno 30 osoba.
Ove prostorije, baš kao i naša konferencijska sala i kongresna dvorana, opremljene su najsuvremenijom audio-vizualnom opremom: na raspolaganju vam stoje MediaPointer, laser pointer, flip chart i, dakako, pristup besplatnom internetu.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.