Hotel Katarina pruža vam najbolje od kongresnog turizma na najboljoj lokaciji: tik do ulaza na autoput, na samim vratima Splita i svih njegovih ljepota, ali i nadomak netaknute prirode i nezaobilaznih OPG-ova Dalmatinske Zagore. Osim najveće kongresne dvorane u Dalmaciji, tu vas čeka i vrhunski opremljena konferencijska sala, kao i sale za sastanke u kojima ne sumnjamo da će sve prštati od sjajnih ideja za nove poslovne uspjehe. Bilo da je riječ o kongresima, konferencijama, seminarima, edukacijama, prezentacijama, sastancima ili nezaboravnom team buildingu nakon kojega će vaši zaposlenici disati kao jedno, odabirom Hotela Katarina već ste napravili vrhunski posao!
Hotel Katarina s jednom kongresnom dvoranom, jednom konferencijskom salom i četiri manje sale za sastanke opremljene vrhunskom konferencijskom opremom zadovoljit će sve vaše potrebe i pritom premašiti vaša očekivanja. Najsuvremenija informatička tehnologija, mogućnost najma računala i audiovizualne opreme, neometan pristup brzom internetu, zaseban izložbeni prostor te profesionalna usluga našeg osoblja koje vam uvijek stoji na raspolaganju, samo su neki od razloga zašto sve više domaćih i internacionalnih tvrtki organizaciju svojih poslovnih skupova prepušta hotelu Katarina.
Hotel Katarina u svojim novouređenim prostorima pruža vam najviše tehnološke standarde, savršenu uslugu visokoprofesionalnog osoblja, besprijekornu organizaciju i tehničku podršku, kao i ugodan i udoban ambijent u koji ćete se htjeti iznova vraćati. U skladu s vašim željama i potrebama, najam sale može trajati nekoliko sati, polovicu dana ili nekoliko dana. Izgled prostora može se mijenjati i u potpunosti prilagoditi vašoj viziji, a moguće je dogovoriti i posluživanje pića u pauzama skupa u samom radnom prostoru ili u ugodnom ambijentu naših barova. Ako svojim gostima želite pružiti nezaboravno i autohtono gastronomsko iskustvo, dopustite nam da ih oduševimo vrhunskim dalmatinskim specijalitetima s našeg menija.
Dolazite na poslovni skup u Splitu? Odlično, neka hotel Katarina postane vaše utočište u neposrednoj blizini kulturno-povijesnih znamenitosti i suvremenih blagodati dalmatinske prijestolnice, ali i dovoljno daleko da se odmorite od gradske gužve i predahnete od užurbanog gradskog ritma. Za punjenje baterija preporučamo vam izlete na srednjodalmatinske otoke ili pak gastronomske avanture po OPG-ovima Dalmatinske Zagore od kojih vas dijeli jedva petnaestak minuta vožnje automobilom. Za planiranje aktivnosti i potragu za novim iskustvima, prepustite se našem ljubaznom i stručnom osoblju koje jedva čeka da vaš boravak pretvori u doživljaj za pamćenje.
Za sve upite i dodatne informacije, stojimo na raspolaganju.
Želite li impresionirati sudionike vašeg poslovnog skupa, organizirajte ga u najvećoj kongresnoj dvorani u Dalmaciji! Novoizgrađena Kongresna dvorana diči se s impresivnih 1250 m², a arhitektonski i infrastrukturno u potpunosti je prilagođena za istovremeno održavanje čak triju neovisnih događanja.
S kapacitetom od 1200 mjesta u kino postavi i 900 mjesta u banket postavi, Kongresna dvorana idealna je za vaše kongrese, seminare, prezentacije, manje i veće sastanke, izložbe, modne revije…
Dvorana je opremljena najsuvremenijom vrhunskom informatičkom tehnologijom. Među ostalim, na raspolaganju vam stoje bežični mikrofon, WGA kabel, MediaPointer, laser pointer, flip chart i projektor, a čitav prostor pokriven je brzim internetom.
Ova dvorana idealan je odabir za skupove s većim brojem uzvanika i organizatore koji zahtijevaju najviše standarde za prezentaciju svoga poslovanja.
Konferencijska sala opremljena je svom potrebnom audio-vizualnom tehnologijom (LCD projektor, platno, TV, video, flip chart, laserski pokazivač, bežični internet) za održavanje konferencije te je idealna za sve vrste prezentacija, seminara i poslovnih sastanaka. Prostire se na 208 m² te predstavlja idealnu kulisu za sva prezentacijska, edukativna i poslovna zbivanja.
Konferencijska sala nalazi se na prvom katu hotela i raspolaže smještajnim kapacitetom do 150 osoba u kino postavi te do 110 osoba u postavi učionice, dok u banket postavi prima 80 osoba.
Ako održavate edukacije ili imate potrebu za prostorom na kojem ćete organizirati dodatne sastanke ili team buildinge u sklopu vašeg skupa, na raspolaganju vam stoje i četiri manje sale za sastanke s kapacitetom do maksimalno 30 osoba.
Ove prostorije, baš kao i naša konferencijska sala i kongresna dvorana, opremljene su najsuvremenijom audio-vizualnom opremom: na raspolaganju vam stoje MediaPointer, laser pointer, flip chart i, dakako, pristup besplatnom internetu.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.