Loading
matilda

Organizacija poslovnih skupova u Hotelu Katarina

  • Home
  • Blog
  • Posts

S najvećom i najsuvremenije opremljenom kongresnom dvoranom u Dalmaciji, hotel Katarina je idealno mjesto za vrhunsku organizaciju vaših kongresa, konferencija, seminara, sastanaka, prezentacija, izložbi, team buildinga…

Hotel Katarina pruža vam najbolje od kongresnog turizma na najboljoj lokaciji: tik do ulaza na autoput, na samim vratima Splita i svih njegovih ljepota, ali i nadomak netaknute prirode i nezaobilaznih OPG-ova Dalmatinske Zagore. Osim najveće kongresne dvorane u Dalmaciji, tu vas čeka i vrhunski opremljena konferencijska sala, kao i sale za sastanke u kojima ne sumnjamo da će sve prštati od sjajnih ideja za nove poslovne uspjehe. Bilo da je riječ o kongresima, konferencijama, seminarima, edukacijama, prezentacijama, sastancima ili nezaboravnom team buildingu nakon kojega će vaši zaposlenici disati kao jedno, odabirom Hotela Katarina već ste napravili vrhunski posao! 

Vrhunska opremljenost

Hotel Katarina s jednom kongresnom dvoranom, jednom konferencijskom salom i četiri manje sale za sastanke opremljene vrhunskom konferencijskom opremom zadovoljit će sve vaše potrebe i pritom premašiti vaša očekivanja. Najsuvremenija informatička tehnologija, mogućnost najma računala i audiovizualne opreme, neometan pristup brzom internetu, zaseban izložbeni prostor te profesionalna usluga našeg osoblja koje vam uvijek stoji na raspolaganju, samo su neki od razloga zašto sve više domaćih i internacionalnih tvrtki organizaciju svojih poslovnih skupova prepušta hotelu Katarina.

Organizacija na najvišem nivou

Hotel Katarina u svojim novouređenim prostorima pruža vam najviše tehnološke standarde, savršenu uslugu visokoprofesionalnog osoblja, besprijekornu organizaciju i tehničku podršku, kao i ugodan i udoban ambijent u koji ćete se htjeti iznova vraćati. U skladu s vašim željama i potrebama, najam sale može trajati nekoliko sati, polovicu dana ili nekoliko dana. Izgled prostora može se mijenjati i u potpunosti prilagoditi vašoj viziji, a moguće je dogovoriti i posluživanje pića u pauzama skupa u samom radnom prostoru ili u ugodnom ambijentu naših barova. Ako svojim gostima želite pružiti nezaboravno i autohtono gastronomsko iskustvo, dopustite nam da ih oduševimo vrhunskim dalmatinskim specijalitetima s našeg menija.

Kongresi, poslovni skupovi i seminari u Splitu

Dolazite na poslovni skup u Splitu? Odlično, neka hotel Katarina postane vaše utočište u neposrednoj blizini kulturno-povijesnih znamenitosti i suvremenih blagodati dalmatinske prijestolnice, ali i dovoljno daleko da se odmorite od gradske gužve i predahnete od užurbanog gradskog ritma. Za punjenje baterija preporučamo vam izlete na srednjodalmatinske otoke ili pak gastronomske avanture po OPG-ovima Dalmatinske Zagore od kojih vas dijeli jedva petnaestak minuta vožnje automobilom. Za planiranje aktivnosti i potragu za novim iskustvima, prepustite se našem ljubaznom i stručnom osoblju koje jedva čeka da vaš boravak pretvori u doživljaj za pamćenje.

Za sve upite i dodatne informacije, stojimo na raspolaganju.

Prostori za organizaciju kongresa, konferencija i sastanaka

KONGRESNA DVORANA

Želite li impresionirati sudionike vašeg poslovnog skupa, organizirajte ga u najvećoj kongresnoj dvorani u Dalmaciji! Novoizgrađena Kongresna dvorana diči se s impresivnih 1250 m², a arhitektonski i infrastrukturno u potpunosti je prilagođena za istovremeno održavanje čak triju neovisnih događanja.

S kapacitetom od 1200 mjesta u kino postavi i 900 mjesta u banket postavi, Kongresna dvorana idealna je za vaše kongrese, seminare, prezentacije, manje i veće sastanke, izložbe, modne revije…

Dvorana je opremljena najsuvremenijom vrhunskom informatičkom tehnologijom. Među ostalim, na raspolaganju vam stoje bežični mikrofon, WGA kabel, MediaPointer, laser pointer, flip chart i projektor, a čitav prostor pokriven je brzim internetom.

Ova dvorana idealan je odabir za skupove s većim brojem uzvanika i organizatore koji zahtijevaju najviše standarde za prezentaciju svoga poslovanja.

  • Bežični mikrofon
  • WGA kabel
  •  MediaPointer
  •  Lan kabel
  •  Laser pointer
  •  Flip Chart
  •  Projektor
  •  Besplatni internet

KONFERENCIJSKA SALA

Konferencijska sala opremljena je svom potrebnom audio-vizualnom tehnologijom (LCD projektor, platno, TV, video, flip chart, laserski pokazivač, bežični internet) za održavanje konferencije te je idealna za sve vrste prezentacija, seminara i poslovnih sastanaka. Prostire se na 208 m² te predstavlja idealnu kulisu za sva prezentacijska, edukativna i poslovna zbivanja.

Konferencijska sala nalazi se na prvom katu hotela i raspolaže smještajnim kapacitetom do 150 osoba u kino postavi te do 110 osoba u postavi učionice, dok u banket postavi prima 80 osoba.

  •  Bežični mikrofon
  •  WGA kabel
  •  MediaPointer
  •  Lan kabel
  •  Laser pointer
  •  Flip Chart
  •  Projektor
  •  Besplatni internet

SALE ZA SASTANKE

Ako održavate edukacije ili imate potrebu za prostorom na kojem ćete organizirati dodatne sastanke ili team buildinge u sklopu vašeg skupa, na raspolaganju vam stoje i četiri manje sale za sastanke s kapacitetom do maksimalno 30 osoba.
Ove prostorije, baš kao i naša konferencijska sala i kongresna dvorana, opremljene su najsuvremenijom audio-vizualnom opremom: na raspolaganju vam stoje MediaPointer, laser pointer, flip chart i, dakako, pristup besplatnom internetu.

  •  Bežični mikrofon
  •  WGA kabel
  •  MediaPointer
  •  Lan kabel
  •  Laser pointer
  •  Flip Chart
  •  Prijenosni projektor
  •  Besplatni internet

 

TAGS