‘Jel ti treba nacrtat?!’, znamo ponekad ljutito zapitati kad naš sugovornik (ili više njih) ne razumije najbolje ono što mu objašnjavamo. Kad je pred nama veća publika, na poslovnoj prezentaciji ili na konferencijskom predavanju, ljutnji ne smije biti mjesta, već moramo biti precizni, jasni i glasni.
Da bi prezentacija bila uspješna, valja se držati nekih načela:
1. Ispričajte priču
Vaša poslovna prezentacija, dakako, neće biti plod fikcije. No, trebali biste se pokušati povezati sa svojom publikom – tko god to bio. Uključite svoju publiku na emotivan način i veće su šanse da ćete ih uvjeriti.
2. Neka bude jednostavno
Nemojte zatrpati publiku s puno tematskih smjerova. Pokušajte održati prezentaciju na tri do pet glavnih točaka. Ne davite publiku uključivanjem svega što znate, prezentacija nije natjecanje u činjenicama.
3. Imajte odgovor na sve
Postoji velika šansa da ćete morati odgovarati na pitanja na kraju prezentacije. To znači da morate znati sve potencijalne odgovore. Premda nećete koristiti sve podatke u prezentaciji, morate ih imati pripremljene u dodatnim materijalima.
4. Govorite prirodno
Ne pokušavajte zvučati pametno tijekom prezentacije tvrtke. Umjesto toga, govorite što je moguće prirodnije, razgovornim leksikom. Cilj prezentacije je jasno i razgovijetno komunicirati. Nemojte zvučati kao da predajete u razredu.
5. Ne stavljajte sve na slajdove
Svi smo navikli koristiti slajdove i vizualne prikaze u svojim prezentacijama. No, nemojte sve informacije stavljati na slajdove. Ako čitate podatke sa slajdova, to postaje dosadno, to je nešto što bi vaša publika mogla učiniti sama.
Prezentacije će biti osobito efektne u kongresnoj dvorani, konferencijskoj sali i salama za sastanke Hotela Katarina u Dugopolju, opremljenima najsuvremenijom prezentacijskom tehnologijom, od bežičnog mikrofona i laser pointera do flipcharta i projektora visoke rezolucije.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.