Loading
matilda

Pet pravila za promociju poslovnog eventa na digitalnim kanalima

  • Home
  • Blog
  • Posts

Vašem događanju morate napraviti digitalni dom, web-mjesto koje će pružiti sve potrebne informacije, mogućnost prijave i rezervacije smještaja. Prema njemu će voditi različiti digitalni kanali

Premda će oglašavanjem vaše konferencije, edukacije ili seminara u tradicionalnim medijima potencijalni sudionici doznati kada i gdje se vaše događanje održava, malo će im ta informacija značiti za donošenje odluke o sudjelovanju.

Stoga vašem eventu morate napraviti digitalni dom, web-mjesto koje će pružiti sve potrebne informacije, mogućnost prijave i rezervacije smještaja. Prema njemu će voditi različiti digitalni kanali sa sadržajem koji će održavati kvalitetu događanja.

Da biste bili uspješni, držite se ovih pet pravila:

1. Krenite na vrijeme
Nemojte sve raditi u posljednji trenutak, počnite dovoljno rano kako biste zainteresirali potencijalne sudionike. Bombardirani smo informacijama sa svih strana, planovi se rade i godinu dana unaprijed, pa je early bird najava i prijava nužnost.

2. Odaberite one kanale na kojima se nalazi ciljana publika
Promovirajte vaš sadržaj na definiranim kanalima. Ako je posrijedi striktna poslovna publika, onda koristite LinkedIN, Twitter i Facebook, a razmislite hoćete li se najaviti i na Instagramu.

3. Kreirajte sadržaj kojim ćete privlačiti pažnju
Razmislite o načinima kako ćete predstaviti govornike i glavne teme te edukativne sadržaje kojima ćete zainteresirati one polaznike koji nisu svjesni važnosti ili korisnosti edukacije.

4. Odvojite dio budžeta za oglasne kampanje
Oglasne kampanje će dati vjetar u leđa online aktivnostima i zainteresirati veći broj potencijalnih sudionika.

5.Prikupljajte i dijelite komentare polaznika
Nakon održanog događanja, prikupite komentare i pohvale polaznika koje će oni dati za vrijeme održavanja eventa ili nakon njega jer veću potvrdu kvalitete ne možete imati.

Odlučite li organizirati takvo događanje u Hotelu Katarina, već sama ta činjenica koju ćete proširiti digitalnim kanalima daje vam dodanu vrijednost u promociji.