Rujan je pravo doba za pripremu strategija dijeljenja poslovnih poklona za božićne blagdane. Ponajprije valja uskladiti broj poslovnih partnera ili zaposlenika koje ćete darivati, potom odrediti budžet, a onda i datum i način podjele: hoćete li slati poštom, želite li ih darivati za vrijeme božićnog domjenka ili ćete se najaviti na neformalno druženje pa ćete im odnijeti darove.
Kada to definirate, slijedi onaj najteži dio – što im pokloniti. Svatko ima svoju ideju što mu je drago, pa će ispaljivati redom, od šalice s duhovitom porukom do električnog romobila. Osim budžeta, vjerojatno postoji i neka politika darivanja, odnosno ograničenja u davanju i primanju dara pa i to treba poštivati.
Nakon zadovoljavanja takvih uvjeta, treba krenuti u akciju i povezati se s dobavljačem specijaliziranim za poslovne poklone. Mnogo ih ima na internetu, raspon darova u stilu i cijeni je ogroman, tako da je ponekad teško odlučiti. Nastojte biti originalni, ali ne i banalni.
Ne zaboravite: poklon za poslovne partnere trebao bi biti funkcionalan. Na primjer, jedna tvrtka dijelila je za blagdane kravatu sa svojim logotipom, sloganom i godinom osnivanja, što se pokazalo kao potpuni promašaj. Evo nekoliko naših prijedloga s kojima sigurno nećete pogriješiti:
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.