NLP GREAT TIME d.o.o.
ULICA KNEZA BRANIMIRA 71D, 10 000 ZAGREB
OIB: 97855243098
e-mail: info@nlp-gt.hr
web: www.hotelkatarina.hr
Upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu MBS: 081332688
PDV ID: 97855243098
Temeljni kapital: 2.654,46 euro
Osoba ovlaštena za zastupanje: JURAJ FRANKOL, direktor
OPĆI UVJETI POSLOVANJA
Hotel Katarina je pametni hotel koji koristi napredne digitalne tehnologije za pružanje usluga. U hotelu nema klasične recepcije, a sve usluge su dostupne putem mobilne aplikacije.
Bez preuzimanja i korištenja mobilne aplikacije, gosti neće moći pristupiti sobama niti koristiti ostale hotelske sadržaje.
- REZERVACIJE I NAČIN PLAĆANJA
Rezervacije smještaja primaju se isključivo putem digitalnih kanala (službena web stranica Hotela www.hotelkatarina.hr, mobilne aplikacije, OTA platformi za rezervaciju smještaja: Booking.com.
Prilikom rezervacije, gost je obvezan unijeti tražene podatke i prihvatiti ove Opće uvjete.
Gosti su dužni izvršiti plaćanje odmah prilikom rezervacije putem kreditne kartice ili drugih digitalnih platformi (revolut, aircash, paypal).
Potvrda rezervacije dostavlja se elektroničkim putem na e-mail adresu gosta koju je naveo prilikom rezervacije.
Osobni podaci gosta, kao i podaci o kreditnoj kartici gosta, u potpunosti su zaštićeni. Prijenos podataka odvija se preko sigurnosnog servera.
- PRIJAVA I ODJAVA
Prijava (check-in) i odjava (check-out) obavljaju se isključivo putem digitalnih kanala ili mobilne aplikacije.
Sukladno važećim zakonskim propisima u Republici Hrvatskoj, pravne i fizičke osobe koje pružaju uslugu noćenja u smještajnom objektu, obvezne su u roku od 24 sata od dolaska prijaviti u sustav eVisitor sve osobe kojima pružaju uslugu noćenja.
Gosti će putem e-mail adrese navedene prilikom rezervacije smještaja primiti link za online prijavu (check-in) u 12:00 sati na dan prije predviđenog dolaska. U slučaju rezervacije smještaja na dan dolaska, gost će link za online prijavu (check-in) primiti neposredno nakon uspješno izvršene rezervacije noćenja.
Svaki gost je dužan putem primljenog linka za online prijavu (check-in) unijeti ispravne i točne informacije i osobne podatke te priložiti osobni dokument sukladno Pravilniku Ministarstva turizma o sustavu eVisitor (NN 43/2020-897).
Nakon uspješno izvršene online prijave (check-ina) gost će na mobilni uređaj primiti link na mobilnu aplikaciju YourKey Plus koju je dužan preuzeti na svoj mobilni uređaj i putem koje će primiti pristupni kod/ključ (mobile key) koji služi kao ključ za ulazak u sobu i pristup svim ostalim prostorijama dostupnima za goste.
Check in (prijava) je od 15:00 sati, a check out (odjava) do 11:00 sati.
Napomena: Valjanost pristupnog koda/ključa (mobile key) je podešena za vrijeme dostupno za boravak gosta u Hotelu (od 15:00 sati na dan prijave do 11:00 sati na dan odjave gosta).
Pristupni kod/ključ (mobile key) će nakon predviđenog vremena za odjavu biti automatski poništen te više neće biti moguće pristupiti sobi ni ostalim sadržajima.
Gost će putem mobilnog uređaja dobiti obavijest o isteku pristupnog koda/ključa (mobile key) pola sata prije automatske deaktivacije.
- CIJENE USLUGA
Cijena usluge predstavlja iznos po osobi/danu ili po sobi/danu, sve kako je istaknuto u cjeniku usluga. Dodatne usluge nisu uključene u cijenu i gost ih dodatno plaća. Hotel zadržava pravo izmjene cijena usluga u svako vrijeme. Gostima koji su pružili prihvatljivu garanciju rezervacije, hotel jamči cijene koje su bile na snazi kada je rezervacija napravljena. U cijenu je uključen i PDV. Sva plaćanja bit će izvršena u valuti EUR.
U cijenu smještaja je uključen doručak za svakog pojedinog gosta te isti nije moguće zasebno dogovoriti ili otkazati.
Za goste je osiguran besplatan privatni parking u sklopu Hotela.
- TURISTIČKA PRISTOJBA
Sukladno propisima koji reguliraju plaćanje turističke pristojbe, gost je obvezan platiti turističku pristojbu prilikom plaćanja smještaja u hotelu. Iznos turističke pristojbe u Republici Hrvatskoj varira sukladno sezoni i odredištu u koje putujete.
Djeca do 12 godina ne plaćaju boravišnu pristojbu dok djeca od 12 do 18 godina imaju 50% popusta. Iznos boravišne pristojbe plaća se prilikom plaćanja rezervacije.
Iznos plaćene turističke pristojbe, jasno je istaknut na računu koji se izdaje gostu prilikom obračuna i plaćanja usluge.
- BORAVAK I KORIŠTENJE USLUGA
U sobi mogu boraviti samo prijavljeni gosti.
Sobe su opremljene karticama koje je potrebno utisnuti u čitač kraj vrata kako bi se aktiviralo svjetlo, klima i ventilacija. Gosti su dužni po odlasku iz sobe karticu ukloniti iz čitača.
Gosti su dužni čuvati inventar i opremu sobe, te u slučaju štete snose odgovornost.
Hotel ne snosi odgovornost za izgubljene ili oštećene osobne stvari gostiju osim ako je šteta uzrokovana nemarom hotela.
Hotel zadržava pravo odbiti uslugu gostima koji krše pravila ponašanja ili ugrožavaju sigurnost drugih gostiju.
Kućni ljubimci nisu dozvoljeni.
Zabave ili grupni događaji nisu dozvoljeni.
Pušenje u svim prostorijama hotela je strogo zabranjeno.
- IZMJENA I OTKAZ REZERVACIJE
U slučaju da gost želi izmijeniti ili otkazati rezervaciju, isto je moguće učiniti putem digitalnih kanala (web stranice ili mobilne aplikacije) sukladno uvjetima otkazivanja navedenim prilikom rezervacije.
Povrat plaćenih sredstava odobrava se isključivo u skladu s politikom otkazivanja prikazanom prilikom rezervacije.
Hotel zadržava pravo otkazati rezervaciju u slučaju tehničkih poteškoća ili nepredviđenih okolnosti, uz puni povrat sredstava.
Hotel pridržava pravo u svakom trenutku izmijeniti rezervaciju ili način pružanja usluga, ako se pojave okolnosti koje su izvan naše kontrole, koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili odgoditi. Potvrđena smještajna jedinica se može zamijeniti smještajnom jedinicom iste ili više kategorije uz zadržavanje iste cijene koja je bila važeća u vrijeme potvrde rezervacije te pravovremeno informiranje gosta o promjeni. U slučajevima kada nije moguće osigurati zamjensku smještajnu jedinicu, a rezervacija je plaćena unaprijed, hotel zadržava pravo otkazati rezervaciju, te izvršiti povrat cjelokupno uplaćenog iznosa.
U slučaju otkaza rezervacije od strane gosta primjenjuje se sljedeće:
- za otkaz rezervacije do 2 dana (48 sati) prije početka korištenja usluge, vrši se povrat 100% uplaćenog iznosa na račun gosta,
- za otkaz rezervacije unutar 2 dana (48 sati) prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 80% iznosa cijene prvog noćenja.
Nedolazak gosta, prijevremeni odlazak ili skraćenje boravka naplaćuju se u 100% iznosu cijene cijelog boravka.
Za rezervacije izvršene putem vanjskih platformi (npr. Booking.com i sl.), primjenjuju se uvjeti otkazivanja definirani na samoj platformi putem koje je rezervacija napravljena.
- PRAVO NA PRIGOVOR
Ako su pojedine ugovorene usluge nekvalitetno izvršene, gost može uložiti pismeni prigovor. Svaki gost ima pravo prigovora zbog neizvršene uplaćene usluge. Svaki gost – nosilac potvrđene rezervacije, prigovor podnosi zasebno.
Postupak u svezi s prigovorom:
Gost je dužan odmah putem digitalnih platofrmi (web stranice ili mobilne aplikacije) reklamirati neodgovarajuću uslugu ili o tome obavijestiti hotel, na e-mail: reservations@nlp-gt.hr.
Hotel će pisanim putem potvrditi njegov primitak te odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana podnošenja prigovora.
Eventualni sporovi rješavaju se mirnim putem, a u slučaju nemogućnosti dogovora ugovara se nadležnost stvarno nadležnog suda u Splitu.
- ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Hotel prikuplja i obrađuje osobne podatke gostiju isključivo u svrhu pružanja usluga, u skladu s odredbama UREDBE (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (u daljnjem tekstu Opća uredba o zaštiti podataka) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/2018, u daljnjem tekstu Zakon) kao i drugim važećim zakonima koji se odnose na zaštitu osobnih podataka.
Pružanje usluga obuhvaća obradu osobnih podataka u svrhu rezervacije smještaja, korištenja hotelskog sadržaja i usluga, prijave i odjave gostiju, organizacije događaja, praćenja i unapređenja kvalitete usluga.
Prikupljamo samo nužne podatke koji su nam potrebni radi ostvarenja prethodno navedenih svrha. Ovisno o okolnostima to može uključivati sljedeće: Vaše kontakt podatke, informacije u vezi s Vašom rezervacijom, boravkom ili posjetom hotelu, Vaše preferencije, ime i prezime, datum rođenja, spol, broj identifikacijske isprave, broj kreditne kartice, država rođenja, državljanstvo, broj vize ukoliko podliježete viznom režimu, mjesto ulaska u Republiku Hrvatsku, datum dolaska u hotel i datum odlaska, osobna potrošnja, informacije o zračnoj liniji i vozilu kojim dolazite do našeg hotela, dojmove o našim uslugama (ako u upitnicima odlučite navesti osobne podatke), podatke o događanjima koje organizirate u našem prostoru i imenima sudionika takvih događanja, ali i druge podatke koje nam sami date ili koje dobijemo u iznad navedene svrhe.
Osim navedenih podataka o Vama, gornje podatke također možemo tražiti i o osobama koje putuju s Vama.
Svi digitalni sustavi hotela koriste sigurnosne mjere kako bi se zaštitili osobni podaci i spriječio neovlašteni pristup.
Vaše osobne podatke možemo prikupiti izravno od Vas (putem e-maila, telefona, mobitela, web obrazaca), ali i od drugih osoba, kao npr. osoba koje putuju s Vama, turističkih agencija, online platformi na kojima ste izvršili rezervaciju usluga u našim hotelima.
U slučaju kada Vaše podatke ne prikupljamo izravno od Vas, već od drugih prethodno navedenih osoba, možemo biti odgovorni samo za ono što sami poduzimamo s osobnim podacima od trenutka kad ih prikupimo. Ne odgovaramo niti možemo biti odgovorni za aktivnosti koje s Vašim osobnim podacima poduzimaju osobe od kojih smo Vaše podatke primili te Vas stoga molimo da pročitate politike zaštite privatnosti drugih osoba kojima dajete osobne podatke.
Vaše osobne podatke dajemo samo onim primateljima kojima je nužno za postizanje iznad navedenih svrha, i to samo u opsegu koji je nužan. Na primjer, kada odsjedate u našem hotelu, zakonski smo obvezni prijaviti Vaš smještaj državnim tijelima.
Vaše osobne podatke možemo otkriti u slučaju kada je to potrebno da bismo ispunili zakonsku obvezu, da bismo postupili po zahtjevima državnih tijela po kojima smo pravno obvezni postupiti, da bismo zaštitili naša prava ili prava naših posjetitelja, zaposlenika i javnosti, te reagirali u slučaju nužde.
Vaše podatke čuvamo samo onoliko koliko je to potrebno. Iznimno, Vaše osobne podatke čuvat ćemo duže od iznad navedenih rokova kada je to potrebno radi ostvarivanja međusobnih pravnih zahtjeva.
U slučaju da imate bilo kakvih pitanja u svezi obrade osobnih podataka ili želite podnijeti zahtjev za ostvarivanje prava koja imate u svezi zaštite Vaših osobnih podataka, možete se obratiti našem službeniku za zaštitu osobnih podataka, putem e-maila na adresu: reservations@nlp-gt.hr.
Vaša prava su sljedeća: pravo na pristup osobnim podacima, tj. pravo dobiti informaciju o tome koje Vaše podatke obrađujemo te pojedinosti o njihovoj obradi, pravo na ispravak osobnih podataka, pravo na brisanje osobnih podataka, pravo na ograničenje osobnih podataka, pravo prigovoriti obradi osobnih podataka, pravo na podnošenje prigovora nadzornom tijelu.
Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu danom objave na službenoj web stranici hotela.


